Ludzie uwielbiają wygrywać nagrody – ciekawe loterie promocyjne nie dość że dają wiele radości, to jeszcze sprawiają, że człowiek zaczyna myśleć, że wreszcie uśmiechnął się do niego los. Tego typu zabawy nie są zwyczajnym rozdawnictwem nagród, gdyż mają one swój dość jasny cel – są szansą na wypromowanie marki w internecie (i nie tylko). Tematyka może być różna, ale konkursy trzeba organizować pod konkretną grupę odbiorców (na przykład bazuje się na wieku odbiorców i ich zainteresowaniach).
Przykładem fajnego działania jest eko zabawki konkurs, który poprzez zabawę „przemyca” świadomość ekologiczną wśród najmłodszych i ich rodziców bądź opiekunów. Dla laureatów konkursów jest to zawsze super prezent, przy czym warto jest postarać się, by czas dostawy zbytnio nie odwlekał się w czasie, gdyż wtedy opadają emocje uczestników zabawy. O tym, że konkursy w Polsce działają, można było się przekonać na przestrzeni ostatnich lat, ale nie ma co ukrywać, że najpopularniejsze konkursy to takie, które nie wymagają od uczestników zbytniego zaangażowania. Wtedy liczba zgłoszeń może być rekordowa, co potwierdza, że zadanie zostało dobrze zrealizowane.
Najnowsze komentarze