Co wyeliminować, a co włączyć do kuchni osoby o wysokim cholesterolu?
Dieta to podstawowy element w walce ze zbyt wysokim cholesterolem. Często nasze życie opiera się na produktach i potrawach, które tylko powodują, że
Co można produkować żeby zarobić? Zarabiaj po pracy! Co sprzedać żeby zarobić?
Drogi czytelniku! Potrzebujesz dodatkowego źródła zarobku? Twoja praca nie dostarcza Ci odpowiedniej ilości pieniędzy? Żyjesz ponad stan i
Jak zarobić na allegro? Zacznij zarabiać! Na czym zarobić na allegro?
Drogi czytelniku! Szukasz źródła zarobku, który pozwoli Ci nieco podreperować swój osobisty budżet? Masz w najbliższym czasie zaplanowanych nieco więcej
Pieniądze od zaraz - szybki zarobek przez internet
Szanowny czytelniku! Żądza pieniądza rządzi dzisiejszym światem - taka jest prawda i nic tego nie zmieni. Choćbyśmy nie wiadomo jak usilnie starali się zaprzeczyć, ogólny
Zalecana częstotliwość kąpieli psa.
Posiadanie psa wiąże się z odpowiedzialnością za niego. Trzeba mieć świadomość pewnych rzeczy, np. jak często kąpać psa. Dlaczego jest to takie ważne?
Inaczej będą kąpane psy podwórkowe
Dietetyczne posiłki.
Czym powinny charakteryzować się nasze posiłki? Przede wszystkim powinny być zdrowe i niskokaloryczne. To tyczy się każdej osoby niezależnie od tego czy jesteśmy na diecie czy też nie. Zadanie niezwykle
Wspomnienia dzieciństwa - lalki szmaciane dla dzieci. Kołyska drewniana dla lalek
Praktycznie każda dziewczynka miała kiedyś okazję bawić się zabawkami – zwłaszcza w wymyślony dom, w którym częstymi gośćmi były lalki

Dieta to podstawowy element w walce ze zbyt wysokim cholesterolem. Często nasze życie opiera się na produktach i potrawach, które tylko powodują, że nasz cholesterol rośnie. Ale jak zbić cholesterol? Kiedy otworzymy naszą lodówkę może się okazać, że większość produktów jaki posiadamy, tylko utrudni nam tą nierówną walkę. A więc co warto wyeliminować z codziennej diety lub choćby ograniczyć do minimum
– tłuszcze zwierzęce
– czerwone mięso
– tłusty ser, śmietana
– mleko
Warto natomiast do dziennej kuchni włączyć takie produkty jak:
– zdrowe oleje nierafinowane np. lniany
– orzechy (laskowe, włoskie, nerkowca)
– morskie ryby bogate w kwasy Omega 3
– świeże owoce i warzywa
– produkty pełnoziarniste
– zioła (oregano, melisę, bazylię, miętę)
– przyprawy (cynamon, goździki, kurkumę)
Często słyszeliśmy, że jajka tylko podwyższają nasz cholesterol, ale okazuj się, że jest to pewnego rodzaju mit. Spożywanie jaj może być związane z niezdrowym stylem życia, w tym niezdrową dietą, małą aktywnością fizyczną i paleniem papierosów. Liczne badania potwierdzają, że spożywanie jednego jajka dziennie jest bezpieczne.
Podczas doboru diety warto skonsultować się z dietetykiem.