Jakie materiały dla foteli biurowych wybrać?
Fotele biurowe to meble, które na co dzień są bardzo intensywnie eksploatowane w biurach lub w domowych gabinetach. Wykorzystywane są nie tylko przez osoby dorosłe, ale równie
Ciasto z herbatą matcha.
Matcha ciasto - jak to ugryźć?
Istnieją w kuchni ciasta codzienne, takie zupełnie zwyczajne. Istnieją również ciasta wyjątkowe. Właśnie do tej drugiej kategorii można zaliczyć ciasta, do których
Planowanie domowego budżetu - 6 wskazówek, jak przetrwać tymczasowe trudności finansowe i jak zaplanować domowy budżet?
Plan krok po kroku na różne okazje.
Jak zaplanować domowy budżet? Oceń sytuację
Panika nie pomoże
4 główne pytania finansowe, na które powinieneś znać odpowiedzi
Zorientuj się w swojej sytuacji finansowej, abyś mógł jasno określić swoje cele i możliwości.
1. Ile masz długów?
Aby szybciej wyjść z długów, musisz dokładnie
3 sposoby na czerpanie przyjemności z oszczędzania - na czym oszczędzać, proste oszczędzanie
Zwykliśmy myśleć, że oszczędzanie pieniędzy oznacza cięcie wydatków, wydawanie mniej i prowadzenie pozbawionej radości egzystencji.
Szkoła szachowa dla wymagających
Królewska gra, która zawładnęła umysłami widzów Netflixa
Szachy to gra królewska, która ostatnio zawładnęła sercami i umysłami dużego grona osób. Zapomniana i niedoceniana gra planszowa
O czym należy pamiętać przed wyjazdem na kolonie?
Ważne wydarzenie w życiu dziecka
Kolonie dla dzieci to wyjątkowa sprawa. Samodzielny wyjazd bez rodziców to sprawdzian tego, jak dzieci sobie radzą bez pomocy. To także

Dieta to podstawowy element w walce ze zbyt wysokim cholesterolem. Często nasze życie opiera się na produktach i potrawach, które tylko powodują, że nasz cholesterol rośnie. Ale jak zbić cholesterol? Kiedy otworzymy naszą lodówkę może się okazać, że większość produktów jaki posiadamy, tylko utrudni nam tą nierówną walkę. A więc co warto wyeliminować z codziennej diety lub choćby ograniczyć do minimum
– tłuszcze zwierzęce
– czerwone mięso
– tłusty ser, śmietana
– mleko
Warto natomiast do dziennej kuchni włączyć takie produkty jak:
– zdrowe oleje nierafinowane np. lniany
– orzechy (laskowe, włoskie, nerkowca)
– morskie ryby bogate w kwasy Omega 3
– świeże owoce i warzywa
– produkty pełnoziarniste
– zioła (oregano, melisę, bazylię, miętę)
– przyprawy (cynamon, goździki, kurkumę)
Często słyszeliśmy, że jajka tylko podwyższają nasz cholesterol, ale okazuj się, że jest to pewnego rodzaju mit. Spożywanie jaj może być związane z niezdrowym stylem życia, w tym niezdrową dietą, małą aktywnością fizyczną i paleniem papierosów. Liczne badania potwierdzają, że spożywanie jednego jajka dziennie jest bezpieczne.
Podczas doboru diety warto skonsultować się z dietetykiem.