Szkoła szachowa dla wymagających
Królewska gra, która zawładnęła umysłami widzów Netflixa
Szachy to gra królewska, która ostatnio zawładnęła sercami i umysłami dużego grona osób. Zapomniana i niedoceniana gra planszowa
O czym należy pamiętać przed wyjazdem na kolonie?
Ważne wydarzenie w życiu dziecka
Kolonie dla dzieci to wyjątkowa sprawa. Samodzielny wyjazd bez rodziców to sprawdzian tego, jak dzieci sobie radzą bez pomocy. To także
Jak pielęgnować twarz po zabiegu kwasami?
Zabiegi kosmetyczne służą temu, aby cera lepiej wyglądała. Podkrążone oczy, plamy na twarzy, kurze łapki w okolicy oczu czy ust, a także przetłuszczający się naskórek - wszystko
Czego nie może zabraknąć w codziennej diecie?
Prawidłowe bilansowanie swoich posiłków spożywanych każdego dnia ma ogromne znaczenie dla ogólnego stanu zdrowia, a także wyglądu całego organizmu. Każde spożywane pokarmy
Jak dorobić do wypłaty? 5 sposobów
Pracujesz w elastycznych godzinach? A może masz sporo wolnego czasu? Zastanów się, czy nie chcesz dorobić do wypłaty, bo jeśli tak, to mamy dla Ciebie kilka propozycji.
1. Premie bankowe
Co wyeliminować, a co włączyć do kuchni osoby o wysokim cholesterolu?
Dieta to podstawowy element w walce ze zbyt wysokim cholesterolem. Często nasze życie opiera się na produktach i potrawach, które tylko powodują, że
Co można produkować żeby zarobić? Zarabiaj po pracy! Co sprzedać żeby zarobić?
Drogi czytelniku! Potrzebujesz dodatkowego źródła zarobku? Twoja praca nie dostarcza Ci odpowiedniej ilości pieniędzy? Żyjesz ponad stan i

Dieta to podstawowy element w walce ze zbyt wysokim cholesterolem. Często nasze życie opiera się na produktach i potrawach, które tylko powodują, że nasz cholesterol rośnie. Ale jak zbić cholesterol? Kiedy otworzymy naszą lodówkę może się okazać, że większość produktów jaki posiadamy, tylko utrudni nam tą nierówną walkę. A więc co warto wyeliminować z codziennej diety lub choćby ograniczyć do minimum
– tłuszcze zwierzęce
– czerwone mięso
– tłusty ser, śmietana
– mleko
Warto natomiast do dziennej kuchni włączyć takie produkty jak:
– zdrowe oleje nierafinowane np. lniany
– orzechy (laskowe, włoskie, nerkowca)
– morskie ryby bogate w kwasy Omega 3
– świeże owoce i warzywa
– produkty pełnoziarniste
– zioła (oregano, melisę, bazylię, miętę)
– przyprawy (cynamon, goździki, kurkumę)
Często słyszeliśmy, że jajka tylko podwyższają nasz cholesterol, ale okazuj się, że jest to pewnego rodzaju mit. Spożywanie jaj może być związane z niezdrowym stylem życia, w tym niezdrową dietą, małą aktywnością fizyczną i paleniem papierosów. Liczne badania potwierdzają, że spożywanie jednego jajka dziennie jest bezpieczne.
Podczas doboru diety warto skonsultować się z dietetykiem.